dilluns, 23 de juny del 2008

Antonia Font

Alegria

Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.
Es penya-segat i una pluja suau de pols estelar.
Cau es sol de s'horabaixa i plàcidament
sa gent se dutxa i ompl es carrers.
Cau es sol de s'horabaixa dins es meu cor,
tothom m'estima i jo estim tothom.
Falla sa corrent,ses fireres no vendran cacauets.
Alegria, ses velles se xapen de riure,es dies s'acaben,
i es fars il.luminenses góndoles entre ses cases.
Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràterper sempre dins sa meva vida ... alegria.
Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.
Es municipals, és evident,fan aparcar bé a sa gent.
Alegria, ses velles se xapen de riure,es dies s'acaben,
i es fars il.luminenses góndoles entre ses cases.
Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida ...Alegria,
ses velles se xapen de riure,es dies s'acaben,
i es fars il.luminenses góndoles entre ses cases.I alegria ...


I a-le-gri-a!!!!
Açò just és el que et fan sentir aquesta panda (grup de música) de
mallorquins en directe!. Al principi no et creus que vagen en serio,
et preguntes, ens estan prenent el pèl aquestos fumats???
Però amb el seu estil original conforme avança el concert
(i ací està el mèrit per a mi, que se
n'ixen del cànon comercial) despleguen un repertori realment bo.
A més de cantar en mallorquí!!!!
I sobretot que t'ho passes de p. mare i que són uns bon rotlleros!!!!
Recomanació musical: Escoltar-los i anar a un concert en directe!

1 comentari:

Anònim ha dit...

nou, vuit, set, sis, cinc, quatre, tres, dos, u, zero... ignició!
http://www.youtube.com/watch?v=dUOmk6Wjf9Y