divendres, 7 de març del 2008

París


I...anem a París!. La ciutat de la llum i de l'amor (com tots ja m'haveu dit).
Tinc ganes de veure aquesta foto en directe, de gaudir del Louvre, dels camps
Eliseos, de Versalles, del moulin rouge...
Sobretot de tornar a veure "Irma la dulce", la pel·li que veia de menuda, quan somiava
en algun dia poder anar a la seua ciutat. Maxime's, la torre Eiffel, els fantàstics Jack Lemmon i Shirley Mclain (Ja sé que no estaran, ja).
Rellegir "Rayuela" ara que sé que aniré als ponts
on Cortazar es trobava amb la Maga, que gran novel·la per cert!.
Escoltar "La mer" que no tinc ni idea de la lletra, però m'encanta...
I així aniré afegint més coses que se me vagen ocurrint.
La ciutat dels enamorats amb el meu enamorat. (Ho sent, no puc evitar-ho)

3 comentaris:

Neus ha dit...

Hagamos un trato


Compañera
usted sabe
puede contar
conmigo
no hasta dos
o hasta diez
sino contar
conmigo

si alguna vez
advierte
que la miro a los ojos
y una veta de amor
reconoce en los míos
no alerte sus fusiles
ni piense qué delirio
a pesar de la veta
o tal vez porque existe
usted puede contar
conmigo

si otras veces
me encuentra
huraño sin motivo
no piense qué flojera
igual puede contar
conmigo

pero hagamos un trato
yo quisiera contar
con usted

es tan lindo
saber que usted existe
uno se siente vivo
y cuando digo esto
quiero decir contar
aunque sea hasta dos
aunque sea hasta cinco
no ya para que acuda
presurosa en mi auxilio
sino para saber
a ciencia cierta
que usted sabe que puede
contar conmigo.
Mario Benedetti

Anònim ha dit...

París! jo hi vaig ser un matí, dormint amb una amiga en un parc després de quinze dies d'interail voltat pel món sense un duro a la butxaca... De manera que no sé si és o no de l'amor, però ha de ser P-R-E-C-I-O-S-A! T'ho torno a dir: quina enveja!!!
Per cert, quan sento parlar en francès sempre penso en La Métèque, del Moustaki, i recordo la Catalunya Nord (Colliure!).
Petonarros
Ps. Ens veiem a l'estudi pictòric del Baixauli, reina. ;)
e.

Anònim ha dit...

L'elegància de l'eriçò!
Amelie!!!!